Een geslaagde halve finale dag NOJK

Met 7 teams uitwaaieren over Nederland om de halve finales van de NOJK te spelen. Met 7 teams een plaatsje weten te bemachtigen voor de finales die op zaterdag 30 maart worden gespeeld, voorwaar een geweldige prestatie! Zeker wanneer er in alle wedstrijden door slechts een team één setje werd verloren met 25-27. De reacties na afloop waren dan ook euforisch: “Wat een talenten, geweldig gespeeld en ontzettend genoten”, “Het was een hele leuke dag: Tjaddaaaa” en “Gezellige en geslaagde dag, mooie teamprestatie!” Naast de spanning van de wedstrijden laten we bij Dynamo zien dat er ook ruimte is voor plezier in het spel, zo blijkt maar weer.

We trainen nog een paar weken flink door en maken ons op voor de finales op 30 maart. Deze worden gehouden in de buurt, dus kom gerust langs….. Overigens de categorie A+ speelt in ons eigen Omnisport.