Eindfeest op zaterdag 2 juni

Kom je ook naar het gezellige eindfeest van SV Dynamo op zaterdag 2 juni? De organisatoren hebben ook dit jaar weer een afwisselend, leuk, sportief en lekker programma samengesteld. Net als vorig jaar is er een barbecue, een lopathon en spelletjes voor de kinderen maar dit jaar voor het eerst ook een Dynamo Beach Volleybaltoernooi! Je kunt je hiervoor opgeven via de link in het linkermenu (Beachvolleybal toernooi), zet het alvast in je agenda!

Tijdens het feest zijn ook ouders, broers en zussen van harte welkom. En ben je kampioen geworden, kom dan zeker, want tijdens de huldigingceremonie zetten we al onze kampioenen in het zonnetje en huldigen we de jubilarissen en vrijwilliger van het jaar.

Wat staat er op het programma?

Naast een beachvolleybaltoernooi en een barbecue vieren we dit jaar ook de derde verjaardag van de lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om geld in te zamelen voor de vereniging. We hopen op dezelfde goede inzet als andere jaren en kun je niet lopen, dan sponsor je een teamgenoot! De lopathonformulieren worden uitgedeeld bij de trainingen. Je kunt het formulier binnenkort ook downloaden via de website.

Beachtoernooi

Het beachvolleybaltoernooi vindt plaats van 13.00 uur tot 16.00 uur op het nieuwe beachterrein van Dynamo Beach Apeldoorn (DBA). Alle leden, vrijwilligers en familie van leden kunnen gratis meedoen. Er wordt 3 tegen 3 gespeeld, maar als je wilt kun je met 4 personen inschrijven zodat je eventueel kunt wisselen.

Barbecue

Je kunt je binnenkort via de website aanmelden voor de barbecue.

Natuurlijk zien we je graag op zaterdag 2 juni!