Mini van de week van 28 januari: Dames 1 - TVC Amstelveen

A.s. zaterdag 28 januari speelt Dames 1 thuis in het Omnisport om 20.00 uur tegen TVC Amstelveen. Bij deze wedstrijd is Cheyenne Dijkhof mini van de week. Cheyenne is negen jaar en zit in groep 6 van de Prinses Margrietschool. Cheyenne mag, naast volleyballen, ook graag piano spelen, knutselen en tekenen. Cheyenne zit 1,5 jaar op volleybal en was vorig seizoen kampioen met team N4-4. Momenteel speelt Cheyenne  in team N5-3. Haar favoriete speelster in Dames-1 is Lisette Stindt. Mini- en jeugdspelers kunnen de mooie volleybalwedstrijden van Dames 1 en Heren 1 van héél dichtbij bekijken door zich op te geven als ballenmeisje, veger, quickmopper, teller of mini van de week. Wil jij ook meehelpen of mini van de week zijn, stuur dan een mailtje naar Anneke Klomp via ballenkinderen@svdynamo.nl en geef je op!