Spetterend eindfeest op zaterdag 11 juni!

Het programma voor het eindfeest is bekend! Naast een twee-tegen-twee toernooi, een klaverjastoernooi, een vierkamp en een barbecue vieren we ook de tweede verjaardag van de lopathon: een uurtje zoveel mogelijk rondjes lopen om geld in te zamelen voor de vereniging. We hopen op dezelfde goede inzet als vorig jaar en kun je niet lopen, dan sponsor je een teamgenoot! Heb je nog geen lopathon formulier gekregen dan krijg je er eentje bij je volgende training. Je kunt het formulier ook downloaden onderaan dit bericht.

Alle leden en vrijwilligers ontvangen binnenkort ook een persoonlijke mail over het eindfeest en kunnen zich via de website voor de verschillende onderdelen opgeven (inloggen > kies in het linkermenu ‘Eindfeest’ of ‘Mijn account’). Ook ouders en broers en zussen zijn van harte welkom!

Natuurlijk huldigen we tijdens het eindfeest ook weer alle kampioenen (dus wees erbij als je kampioen bent geworden) en reiken we de Saakje Boermans trofee uit aan de ‘Vrijwilliger van het jaar’.

Het programma in vogelvlucht

12.30 - 14.30 Twee-tegen-twee toernooi (vanaf 16 jaar of niveau 16 jaar)
15.00 - 16.00 Lopathon (iedereen)
16.15 - 18.15 Vierkamp (mini- en jeugdleeftijd)
16.15 - 18.15 Klaverjassen (iedereen die kan klaverjassen)
18.00 Barbecue
20.30 Feest
01.00 Einde

Het deelnemen aan alle sportieve activiteiten is gratis. De kosten voor de barbecue zijn € 5 (t/m 15 jaar) en € 12,50 (16 +).

Tot zaterdag 11 juni!

BijlageGrootte