Oranje Dames en EK Beachvolleybal in Apeldoorn

De volleybaldames spelen dit jaar maar liefst zes thuiswedstrijden in de Volleyball Nations League, het jaarlijkse elitetoernooi voor landenteams van de wereldvolleybalbond FIVB. Het team van bondscoach Jamie Morrison speelt van dinsdag 29 t/m donderdag 31 mei in het Omnisport in Apeldoorn tegen Brazilië, Zuid-Korea en Polen. Van dinsdag 5 t/m donderdag 7 juni treft Oranje in het Rotterdamse Topsportcentrum Servië, Italië en de Dominicaanse Republiek. Lees hier het volledige nieuwsbericht. De kaartverkoop voor Nevobo-leden start vandaag via volleybal.nl/tickets, de reguliere verkoop begint op vrijdag 23 februari. In de zomer van 2018 kun je ook naar het DELA EK Beachvolleybal, de WK Zitvolleybal én het EK volleybal voor jongens onder 20 jaar. Op 15 juli start het DELA EK Beachvolleybal in Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Apeldoorn. De kaartverkoop is gestart, wees er snel bij voor de beste kaarten!