29 november belactie: steun SV Dynamo via de Vriendenloterij

Op woensdagavond 29 november organiseren we een speciale belactie met de VriendenLoterij. Je kunt ‘s avonds gebeld worden door één van onze leden met de vraag of jij ook Dynamo wil steunen via de VriendenLoterij. Iedereen die tijdens onze belactie een lot koopt, ontvangt van de VriendenLoterij een cadeaubon naar keuze (o.a. Mediamarkt en Hema) t.w.v. € 20!

Wat levert het jou en Dynamo op?

Elk lot dat meespeelt met de VriendenLoterij levert onze vereniging € 6,75 op (de helft van de lotprijs van € 13,50). Je steunt hiermee niet alleen Dynamo, je maakt zelf ook elke maand kans op duizenden prijzen variërend van auto’s, fietsen, iPhones en led tv’s tot reis- en dagjes uit cheques en geldprijzen die kunnen oplopen tot € 100.000.

Wat is het doel?

Met de opbrengst van deze actie willen we een deel van het Dynamo Café inrichten voor de jeugd en nieuwe trainingsmaterialen aanschaffen, zoals een set and pass basket. Door het succes van de belactie in 2013 hebben we onze wensen voor een lounge hoek in het Dynamo Café en verrijdbare schermen in de zaal kunnen realiseren.

Vraag bekenden

Wil jij ook een bijdrage leveren aan het succes van de actie? Vraag dan familie of vrienden of ze ook een lot willen kopen. Geef dit door als je gebeld wordt of mail de contactgegevens van deze bekende naar vl@svdynamo.nl.

Speel je al mee in de VriendenLoterij?

Dan kun je eenvoudig met je lot SV Dynamo steunen. Bel naar de klantenservice van de VriendenLoterij 0900 300 1400. Vraag om de sponsorcode van je lot(en) te veranderen in 310502. Dit is de clubcode van sportvereniging Dynamo in Apeldoorn. Nu speel je vanaf de 1ste van de volgende maand voor SV Dynamo Apeldoorn zonder extra kosten. Zo simpel is het.

Versterk ons belteam

Voor ons belteam zoeken we nog een paar vrijwilligers. Als we 20 bellers hebben, ontvangen we een bonus van € 1000 van de VriendenLoterij. Ben je 18+, niet bang voor de telefoon en heb je zin in een gezellige avond met hapjes, drankjes en teamschotels..? Geef je dan op via vl@svdynamo.nl. Iedere beller ontvangt bovendien een Intersportbon ter waarde van € 25.

Word je a.s. woensdagavond niet gebeld maar wil je wel Dynamo steunen? Dan kun je ook via de website van de VriendenLoterij een lot bestellen.

We hopen op een succesvolle actie!

SV Dynamo Apeldoorn