Heren 2 verliest vijfsetter van Sudosa

Heren 2 speelde zaterdag een thuiswedstrijd tegen Sudosa uit Assen. Het werd een spannende vijfsetter, lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Rijmt het spel niet met de kwaliteiten?

Deze keer geen ‘normaal’ wedstrijdverslag. In deze spannende (Sinterklaas)tijd kijken namelijk de spelers met de staf vol verwachting uit naar de zaterdagavond. De wedstrijdbespreking werd geheel in stijl in (Sinterklaasge)dichtvorm gehouden. Daarna de wedstrijd, hét moment waarop we uit kunnen pakken. Helaas bleek dit maal de surprise te bestaan uit een slecht gevoel en slechts 2 wedstrijdpunten. Het spel was zeer wisselvallig en als een slecht te lezen (zwart doorlopen) bladzijde van ons (Sinterklaas)boek. Sudosa ging met een zeer ‘close’ 3-2 overwinning (23-25, 25-23, 26-24, 23-25 en 14-16) terug naar Assen en voor hun begon de zaterdagavond daarom een stuk gezelliger.