Dames 1 verliest in Borne met 3-1 van Apollo 8

Dames 1 verliest in Borne met 3-1 van Apollo 8. Lees het wedstrijdverslag onder 'Lees het hele bericht'.

Een wedstrijd om snel te vergeten en weinig over te schrijven……

Zaterdag speelden we in een volle Veste in Borne tegen Apollo 8 D1. Een wedstrijd om snel te vergeten. Op de tweede set na. Jammer genoeg konden we alleen in die set volle bak service druk leveren en deze winnend afsluiten (25-12). De overige sets hebben we niet ons niveau gehaald en hebben we de meiden van Apollo 8 teveel in hun spel laten komen. Dit heeft geresulteerd in een 3-1 verlies. Één ding is zeker, na zo’n wedstrijd zullen we aanstaande zaterdag extra gebrand zijn om weer ons eigen spelletje te gaan spelen! Onze wraak zal zoet zijn! We spelen zaterdag tegen US uit Amsterdam, ook een goede ploeg die maar 1 puntje minder heeft dan wij. Dus deze week vol aan de bak op de trainingen en zaterdag knallen tegen US!!

Wist u dat:
- Onze Joyce voor het eerst weer een (bijna) volledige warming up heeft gedraaid zaterdag?!
- Michael voor het eerst moest dokken voor de pot omdat hij boos werd?
- Hij ook voor het eerst (hopelijk ook voor het laatst) moest dokken voor een klein foutje op het opstellingsbriefje?
- Veracles D1 de nieuwe koploper is!
- Wij ze daarmee willen feliciteren!