Laat op zaterdag 2 of 9 september gratis een pasfoto maken voor je spelerspas of de website

Met ingang van het nieuwe seizoen hebben weer veel leden een nieuwe spelerspas nodig. Hiervoor kun je gratis een pasfoto laten maken. Als je een nieuwe pasfoto nodig hebt voor je spelerspas, dan kun je dat zien op de teampagina. Je kunt zaterdag 2 september tussen 11.30 uur en 13.00 uur en zaterdag 9 september tussen tussen 10.00 en 13.30 uur gratis een pasfoto laten maken in het Dynamo Café. Ben je speler, coach, trainer of vrijwilliger en staat er nog geen foto van jou op de site? Kom dan ook even langs voor een foto. Spelers kunnen een foto laten maken in het nieuwe wedstrijdshirt. In het Dynamo Café zijn nieuwe, ongenummerde, Dynamo shirts beschikbaar (uni in m, l en xl; Dames in m, l en xl en libero in m en l), speciaal voor de fotosessie.