Wat een jubileumfeest!

Wat een feest zaterdag! Zo'n 70 kinderen dwaalden al vroeg in de middag door het Omnisport op zoek naar vossen, geheime plekjes (spinnenwebcross) en onderdelen van de meerkamp. Tijdens de receptie in een uitpuilend Dynamo Café haalden een aantal leden en oud-leden herinneringen op aan 50 jaar Dynamo en keken we vooruit naar het nieuwe seizoen. Onder grote belangstelling werden het nieuwe Dynamo logo en het nieuw ontworpen wedstrijdshirt bekend gemaakt. Met grote dank aan onze nieuwe shirtsponsoren Autoverhuur Bultman, Aannemingsbedrijf Draisma, Mennink Makelaars, Casita Travel en Intersport Jonker. Tijdens de oefenwedstrijd konden de speelsters van het Nederlands Dames volleybalteam alvast wennen aan volle Apeldoornse tribunes als opwarmer voor de World Grand Prix, van 9 t/m 11 juli in het Omnisport. Ondertussen werd het Italiaanse buffet klaar gezet en konden de allerkleinsten alvast de prachtige dansvloer openen. Het dansen, feesten en proosten met huidige en oude teammaatjes ging door tot in de kleine uurtjes... Organisatie bedankt, het was top geregeld! Bekijk de foto's van Peter Donderwinkel.