Oranje Dames te gast bij 50-jarig jubileum Dynamo

Wij zijn zeer blij met de komst van het Nederlands Dames volleybal team naar ons 50-jarig jubileumfeest op zaterdag 1 juli. Het Olympisch team van Rio de Janeiro speelt een onderlinge oefenwedstrijd en is na afloop aanwezig bij een Meet & Greet. Het volle jubileumprogramma start om 12.00 uur met verschillende activiteiten voor jong en oud (spinnenwebcross, vossenjacht en een sportieve meerkamp). Na het sportieve gedeelte volgt een receptie (15.30 uur), een oefenwedstrijd en Meet & Greet met de Oranje Dames (17.00 uur), een Italiaans buffet (19.00 uur) en een spetterend Dynamo feest. Alle (voormalige) leden, vrijwilligers, sponsoren of mensen die op een andere manier betrokken zijn geweest bij SV Dynamo, Piet Zoomers/D en/of de fusieverenigingen CVVA, CVV DES en VV Volley zijn, samen met hun familieleden, van harte welkom! Het feest vindt plaats in het Omnisport in Apeldoorn (ingang 3, parkeerplaats P8). Kijk voor meer informatie over het 50-jarig jubileumfeest en een aanmeldlink op www.svdynamo.nl/50jaar.