Trainingrooster t/m 20 mei online

Het trainingsrooster t/m 20 mei is zichtbaar op de teampagina's en onder het menu 'Roosters'.

Instuiftrainingen jeugd vrijdagavond

Na het einde van de competitie zitten we al jaren met de situatie dat er tijdens trainingen geen volledige opkomst meer is met als gevolg kleine groepen of zelfs leegstaande velden. Als vereniging vinden we dit zonde van het geld en het is ook niet leuk om met 3,4 of 5 man te trainen. Nu hebben we daarvoor een oplossing bedacht dat er altijd genoeg aanwezig zijn om lekker te kunnen volleyballen na het seizoen. Ieder team houdt een eigen trainingsmoment (vaak in combinatie met andere teams) en voor het 2e trainingsmoment gaan we op vrijdag werken met instuiftrainingen. Alle C-jeugd traint van 17.00-18.30, alle B-jeugd van 18.30-20.00 en alle A-jeugd van 20.00-21.30. Op deze instuiftrainingen gaan we vooral lekker veel spelen. Je moet hierbij denken aan onderlinge toernooien, bij mooi weer naar buiten om te beachen en er zou bijvoorbeeld ook een keer een ouder-kind toernooi kunnen komen dus veel meer gericht op de FUN. Tijdens deze trainingen mag je ook vriendjes en vriendinnetjes meenemen, zodat die een keer kennis kunnen maken met volleybal.

Kwalificatietoernooi jeugd

Sommige teams zullen op zaterdag 20 mei kwalificatietoernooi van de Nevobo moeten spelen en deze teams hebben tot zaterdag 20 mei extra trainingsmomenten. Bij die teams staan nu dus 3 trainingsmomenten, maar na zaterdag 20 mei zal dit net als bij de rest van de jeugd 1 eigen training zijn en de instuiftraining op vrijdag. Deze teams krijgen rechtstreeks te horen welke trainingsmomenten na zaterdag 20 mei zullen vervallen.

CMV

De minis gaan na de meivakantie nog een keer in de week trainen

Einde trainingen

We zullen in dit aangepaste trainingsrooster doortrainen tot het jubileumfeest op 1 juli.