SV Dynamo zoekt sponsors

Sinds januari 2017 heeft de vereniging twee nieuwe leden voor de sponsorcommissie met als doel, nieuwe sponsors te binden aan de vereniging SV Dynamo en nieuw beleid op te stellen. Zij stellen zich voor en vertellen waar de vereniging naar op zoek is.

“Wij zijn Edwin Sonneveld en Ernst Lettink, allebei vader van twee dochters spelend in de senioren en jeugd bij SV Dynamo. De laatste jaren is er geen actief sponsorbeleid geweest bij onze vereniging en daardoor praktisch geen sponsorinkomsten. Wij zijn ervan overtuigd dat een grote bekende vereniging als Dynamo, die zowel landelijk als regionaal wekelijks actief is met meer dan 60 teams, daar inkomsten uit moet kunnen genereren voor de club. Doel van de sponsoring is de financiering van opleidingen, activiteiten en materiaal. Hierdoor kan de contributie lager worden gehouden, en de volleybalsport binnen onze vereniging laagdrempelig blijven.”

Wat willen wij als sponsorcommissie voor de vereniging op korte termijn realiseren?

Op 1 juli 2017 bestaat onze volleybalvereniging SV Dynamo 50 jaar. Naast allerlei activiteiten zal de vereniging tijdens dit jubileum een nieuw shirt met logo introduceren.  De vereniging zoekt voor het nieuwe shirt twee hoofdsponsors die zich aan SV Dynamo willen binden: een sponsor op de borst en één op de rug. Daarnaast is er de mogelijkheid voor twee subsponsors op de mouwen. Daarom zijn wij als vereniging actief op zoek naar nieuwe shirt sponsors. Voor het vergroten van naamsbekendheid en exposure bieden deze sponsoringsmogelijkheden een mooie kans voor bedrijven in de Stedendriehoek. Sponsornaam en/of logo komen op de shirts te staan , waarmee tevens de breedtesport binnen onze grote vereniging wordt ondersteund.  De vereniging Dynamo gaat graag een meerjarig commitment aan met geïnteresseerde partijen.

Weet jij iemand binnen je eigen netwerk die zich als sponsor wil binden aan onze vereniging of wil je zelf wat doen in de sponsoring binnen de vereniging, neem dan gerust contact met ons via sponsoring@svdynamo.nl. Tevens hebben wij op de Dynamo website onder het menu 'Sponsor' het voorlopige beleid en de sponsorpakketten geplaatst.

Naast de sponsor mogelijkheden voor de breedtesport bij SV Dynamo zijn er ook sponsor mogelijkheden voor de topsport bij Dynamo. Wij trekken daarom samen op met de sponsorcommissie van Stichting Topvolleybal Dynamo (H1 en D1) en de Businessclub “vrienden van Dynamo” en hebben hierover afstemming.

De vereniging moet uiterlijk 1 april 2017 het nieuwe shirt met logo aanleveren bij de leverancier. Geïnteresseerden kunnen zich daarom tot uiterlijk eind maart 2017 bij ons melden. Kijk voor meer informatie op de website onder het menu 'Sponsor'.

Vanzelfsprekend zijn er naast shirtsponsoring ook andere sponsormogelijkheden die we graag met geïnteresseerden bespreken.