Woensdag 18 januari: Europa Cup en pizza avond

Zet woensdag 18 januari vast in je agenda! Draisma Dynamo speelt dan een Europa Cup wedstrijd om de CEV Cup tegen de Engelse club Polonia London in het Omnisport. Inzet is een plek in de kwartfinale van het Europese bekertoernooi. De wedstrijd begint om 19.00 uur, de zaal is open vanaf 17.30 uur. Kom je ook? Een kaartje kost € 10 voor volwassenen en € 7 voor jeugd t/m 16 jaar. Ben je Dynamo-lid of vrijwilliger? Dan betaal je voor een kaartje € 5 (jeugd en volwassenen). Je kunt kaarten kopen aan de kassa voor de wedstrijd. Iedereen die zin heeft om er een feest van te maken is al vroeg op de avond welkom bij de 'Europa Cup Pizza avond'. Om circa 18.00 bezorgt Domino's zoveel pizza's als we met z'n allen op kunnen. Bestel alvast je favoriete pizza voor slechts € 5. Bestellen kan tot dinsdag 17 januari 22.00 uur. Vanzelfsprekend ontbreken ook onze mascotte en volleybal DJ niet!