Meisjes N5.4 wint Alterno toernooi

Na alle feestdagen en lekker hebben kunnen genieten van een korte vakantie was het vandaag tijd voor het eerste toernooitje van 2017. De dames van N5.4 versterkt met 2 dames uit N5.5 stonden om half 11 in het veld voor de eerste wedstrijd tegen Spiker  N5.1. De meiden begonnen erg gefocust en deze wedstrijd werd dan ook glansrijk beslist in ons voordeel. Dit gaf veel vertrouwen voor de wedstrijd die daar gelijk op volgde, namelijk tegen Alterno ME1. Ook hier werd er goed samengespeeld en haalden we veel punten door de bal drie keer over te spelen. Dit zorgde ervoor dat we ook deze wedstrijd wonnen en als eerste uit onze poule door gingen naar de kruisfinales. Hierin was onze tegenstander de jongens E1 van Alterno. Ietwat gespannen gingen we deze wedstrijd in en wederom door goed samenspel en goede concentratie gingen we door naar de finale. Hierin kwamen tegenover de dames van SV Dynamo N5.2 te staan. Na een bloedstollende wedstrijd werd door een beter puntensaldo de wedstrijd in ons voordeel beslist. Een geweldig en ontzettend leuk begin van 2017. Dames, wij zijn enorm trots op jullie!