Dynamo en Baltus zetten de bloemetjes buiten!

We zijn verheugd om Baltus Bloembollen te kunnen verwelkomen als businessclub-lid bij Dynamo. Baltus Bloembollen B.V. vindt zijn oorsprong op de Apeldoornse markt, waar de broers Baltus decennia geleden de basis legden voor hun bollenbedrijf. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een gerenommeerde speler op de internationale bloembollenmarkt, opererend vanuit Vaassen. Dynamo is voor Baltus geen onbekende. De oudste dochter van eigenaar Hans Baltus, Tessa, speelt in Dames 2. Daarnaast hebben ook zijn andere dochters bij Dynamo gevolleybald. Als onderdeel van de gemaakte afspraken, zullen Baltus en Dynamo in het voorjaar van 2017 en 2018 een bloembollenactie op touw zetten. Een groot deel van de opbrengst van deze verkoopacties komt ten goede aan de Dynamo clubkas.