Woensdag 7 december: Europa Cup en pizza avond

Zet woensdag 7 december vast in je agenda! Draisma Dynamo speelt dan een Europa Cup wedstrijd om de CEV Cup tegen het Zwitserse team van Lausanne Université Club in het Omnisport. De wedstrijd begint om 19.30 uur, de zaal is open vanaf 18.00 uur. Kom je ook?  Koop of bestel dan alvast kaarten. Een kaartje kost € 10 voor volwassenen en € 7 voor jeugd t/m 16 jaar. Ben je Dynamo-lid of vrijwilliger? Dan betaal je voor een kaartje € 8 (€ 5 voor kinderen t/m 16 jaar). Koop of bestel je kaarten in de voorverkoop (t/m 3 december) dan krijg je nog € 2 extra korting. Je kunt kaarten kopen tijdens de thuiswedstrijd van Heren 1 op zaterdag 3 december (20.00 uur tegen Taurus) of via de website van Draisma Dynamo. En natuurlijk ook aan de kassa voor de wedstrijd, maar dan zonder korting... Iedereen die zin heeft om er een feest van te maken is al vroeg op de avond welkom bij de 'Europa Cup Pizza avond'. Om 18.15 bezorgt Domino's zoveel pizza's als we met z'n allen op kunnen. Bestel alvast je favoriete pizza voor slechts € 5. Voor de jeugd is er vanaf 18.15 weer een springkussen, smashbal, springmeter en schmink. Vanzelfsprekend ontbreekt ook onze volleybal DJ niet!