Voorbeschouwing Heren 1 - Seesing Orion

Zaterdag 8 oktober spelen de mannen van Draisma Dynamo hun eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Het team van Seesing Orion komt op bezoek in het Omnisport. De Gelderse Derby zal starten om 20.00 en staat vrijwel altijd garant voor een spannende wedstrijd. Afgelopen seizoen stonden beide teams 4 keer tegenover elkaar. Twee keer wonnen de mannen van Draisma Dynamo en twee keer de mannen uit Doetinchem. Geen betere wedstrijd om kennis te komen maken met het nieuwe team van trainer Bas Hellinga toch?! Nieuw in het team zijn Frits van Gestel, Wessel Blom en Nico Manenschijn, allen kwamen over van Landstede Zwolle. Voor de spelverdelers positie is Wessel Keemink aangetrokken van Inter Rijswijk. Wessel maakte afgelopen zomer ook zijn debuut bij het nationale team. Tot slot heeft ook een internationale speler zich aangesloten bij het team, de Noor Rune Fasteland kwam over van Asse Lennink. Het team speelt graag voor volle zalen. Kom dus zaterdag om 20.00 uur naar het Omnisport en maak kennis met dit nieuwe top team!