Stem op SV Dynamo!

SV Dynamo dingt mee naar de Nevobo Volleybal Award 2016 ‘Gekwalificeerd kader’.
De jury beloonde onze inzending al met een Top 3 notering. Nu is het zaak om van het publiek voldoende stemmen te krijgen om Nr 1 te worden. Daar kun jij bij helpen door op SV Dynamo te stemmen.

Een belangrijk onderdeel van onze inzending is de aandacht voor jeugd. Jeugd die door passie, begeleiding en opleiding uitgroeit tot ‘gekwalificeerd kader’ zoals jeugdtrainer, jeugdscheidsrechter en commissielid.
Dat jonge talent komt veelal uit de kweekvijver rondom wedstrijden van Draisma Dynamo en SV Dynamo Dames 1. Deze jongens en meisjes vinden het niet alleen maar mooi om ballenmeisjes/-jongen, veger of quickmopper te zijn, maar door de tomeloze inzet van Anneke en Ilke Klomp willen ze het ook zo goed mogelijk doen. Zij worden daarom elk jaar wel kampioen.

Help ons aan voldoende stemmen. Vraag teamgenoten, collega’s, vrienden, etc. om op de Jeugd van Dynamo te stemmen.  Klik hier voor het stemformulier, vul een e-mailadres en geboortedatum in, scroll naar beneden en klik op het rondje bij SV Dynamo en klik op Volgende. Stemmen kan t/m 26 september.