Shirt nodig of heb je er een over?

Het aanstaande seizoen 2016/2017 is het laatste seizoen waarin SV Dynamo zal spelen in het huidige wedstrijdshirt. De reden hiervoor is dat de huidige gele wedstrijdshirts, van het merk Hummel, eerder dit jaar uit de collectie zijn genomen. Tijdens de ledenvergadering van 15 juni jongstleden is daarom besloten dat SV Dynamo vanaf het seizoen 2017/2018 een nieuw wedstrijdshirt zal krijgen. Dit zal dan geen standaard wedstrijdshirt meer zijn, maar een eigen ontwerp wedstrijdshirt in de traditionele clubkleuren bordeaux rood/oker geel. Het was te kort dag om dit eigen ontwerp wedstrijdshirt in het komende seizoen al in te voeren. Dit betekent helaas wel, dat de leden die op dit moment aan een nieuw wedstrijdshirt (jeugd- en seniorencompetitie) toe zijn, dit shirt in principe maar één seizoen kunnen dragen tijdens wedstrijden (uiteraard mag het wel tijdens trainingen gedragen worden).

Een alternatief is om een 2e-hands shirt over te nemen van een oud lid of een vertrekkend lid. Klik hier als je graag een gebruikt shirt wilt overnemen of klik hier als je een shirt wilt aanbiedenWie nog graag het bestaande Hummel wedstrijdshirt nieuw wenst te kopen, raden wij aan om zo snel mogelijk naar Intersport Jonker (Hofstraat 4-10) te gaan. Er is namelijk nog maar een beperkte voorraad shirts beschikbaar. Zie voor de aantallen dit formulier. Mocht het shirt niet meer in de gewenste maat leverbaar zijn, dan kan het shirt kosteloos vermaakt worden.