Johan van den Enk nieuwe trainer Dames 3

Met ingang van volgend seizoen wordt Johan van den Enk de nieuwe trainer van Dames 3. Johan heeft eerder training gegeven bij clubs als Bruvoc, Heeten Sportief en BSV. Onder 'Lees het hele bericht' stelt Johan zichzelf voor.

“Ik ben Johan van den Enk en woon in Lieren. Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen, 2 dochters, Sharon en Sam en een zoon Thijn en ik ben sinds een jaar ook trotse opa van mijn kleinzoon Lev.

Mijn volleybal loopbaan startte omstreeks 2005, ik ben begonnen als trainer/coach bij het meisjes B team van mijn oudste dochter. Ik heb in 2006 mijn trainersdiploma gehaald en ben in 2007 vertrokken naar Bruvoc, heb daar 2 seizoenen heren 1 en meisjes B getraind, ook heb ik in die periode meisjes B en C van Terwolde onder mijn hoede gehad. In 2009 ben ik weer terug gegaan naar BSV waar ik heren 1 en jongens B getraind heb, na 2 seizoenen ben ik vertrokken naar Heeten Sportief waar ik dames 1 drie seizoenen en meisjes B 1 seizoen met veel plezier getraind heb. Tot slot ben ik na Heeten Sportief weer beland op het oude nest BSV, waar ik met dames 1 tot 2016 actief ben geweest.

Ik hoop dat ik bij een grote club als Dynamo mijzelf verder kan ontwikkelen en met net zo veel plezier aan het werk kan gaan als de afgelopen jaren bij de andere verenigingen!”