Miniteam N4.5 kampioen!

Team N4.5 is afgelopen zaterdag kampioen geworden! Op 23 januari was het zover: de allereerste volleybalwedstijden voor alle meiden van de N4.5. Het team, bestaande uit Sofie, Victoria, Jade, Eline en Lieke, was klaar om te gaan spelen. Niemand had eerder wedstrijden gespeeld en de meesten trainden nog niet zolang mee. Best spannend dus. De allereerste set ging met maar 2 punten verschil verloren maar dit bleken later ook de enige verliespunten te zijn totdat het kampioenschap op 9 april in de Alternohal werd behaald. Tussen de 2e en 3e wedstrijd hadden we 46 punten behaald uit 12 wedstijden en was de concurrentie niet meer in staat om ons in te halen. Er was weinig tijd om te juichen want juist tussen deze 2 wedstrijden was er geen pauze. Door het enthousiasme van het behaalde kampioenschap ging de volgende set wel verloren maar al snel werd de 2e set weer gevolleybald zoals we gewend waren. Op 16 april zijn de laatste 2 wedstrijden gepland en dan zijn de wedstrijden afgelopen voor dit seizoen. Erg mooi om mee te maken dat iedereen erg gedreven was om te winnen zonder het plezier in het spel te verliezen. Er werd door de meiden zelf positief gecoacht en veel gezongen. Ook de supporters bij de wedstrijden hebben ons naar de overwinningen geholpen. We hebben het samen gedaan.