MB 5 pakt derde set

Nadat we op 13 februari de zeer spannende wedstrijd speelden tegen De VolCo ’88 met een 2 – 3 verlies werden we op 20 februari weg gespeeld door Vocluma MB 1 de sets werden verloren met 25 – 15, 25 – 10, 25 – 23 en 25 - 18. Ook de wedstrijd tegen Udeo MB 2 werd verloren de set uitslagen waren 25 – 13, 25 – 18, 25 – 21 en 25 – 14. De wedstrijd was de slechtste die er door de meiden gespeeld werd, de speelsters speelde vooral tegen zichzelf.

Hierna hebben de begeleiders en speelsters gesproken met elkaar over de wedstrijden hierboven.

In de thuiswedstrijd tegen Vios Eefde MB 2 werd er nog wel verloren maar er werd gewerkt voor elkaar en gestreden voor ieder punt. De eerste set werd met 25 – 27 verloren ook hierna werd er gestreden voor ieder punt dit resulteerde in verlies maar wel met een opgeheven hoofd de sets werden  verloren met 23 – 25, 21 – 25 en 23 – 25. Hierna volgde wedstrijd afgelopen zaterdag tegen De VolCo MB 2. De eerste set werd er door de 6 aanwezige spelers niet altijd goed gespeeld maar wel gewerkt voor elkaar dit resulteerde in 27 – 29, ook in deze set werd er gestreden voor de punten. De tweede set ging door met het spel van de eerste en resulteerde in een overwinning van de set 25 – 10. De derde set ging ons spel niet de hele tijd goed een voorsprong met werk gegeven, maar er werd gestreden door de aanwezige meiden helaas ging de set verloren met 21 – 25. De vierde set begon minder maar er werd goed terug gekomen helaas te laat waardoor de set verloren ging met 22 – 25.

De speelsters van meiden MB 5 gaan langzaam steeds beter spelen waardoor de sets nog niet altijd worden gewonnen maar wel spannend blijven. Hopelijk herstelt Fabiënne snel van haar blessure net als Daniëlle. Dominique was zaterdag helaas ziek waardoor er maar met zijn 6 meiden waren, deze zes hebben bij vlagen goed gespeeld, nu gaat de bal vaak nog meteen terug terwijl we meer moeten opbouwen.

Ga zo door meiden en hou plezier in het spelletje dan komen de gewonnen sets vanzelf.

De coaches