Module Mentale Weerbaarheid voor het JAC

Voel jij je weleens onzeker op de bok? Aangevallen door spelers, de coach of het publiek?  Vind je het moeilijk om soms een beslissing te nemen? Dave Koppelaar, Nevobo scheidsrechteropleider en cursusleider mentale weerbaarheid voor diverse sportbonden, vertrok in alle vroegte uit Roosendaal (nb) om op enthousiaste en humoristische wijze onze jonge scheidsrechters handvatten te geven om (nog) weerbaarder te worden en (nog) beter in staat te zijn om met bijzondere situaties om te gaan.

Bijna 3 uur lang bespraken jullie samen met Dave jullie ervaringen tijdens het fluiten, wat je daarbij voelde en hoe je daar een volgende keer anders mee om zou kunnen gaan. Wij ontvingen een cc van de mail die hij naar het hoofdkantoor van de Nevobo stuurde, daarin schreef hij dat jullie heel actief meededen en goede voorbeelden gaven uit de praktijk. Jongens en meisjes wat zijn wij trots op jullie! En .. zoals Dave zei, misschien dat over een jaar of 20 iemand van jullie op de Olympische Spelen een volleybalwedstrijd fluit?