Draisma Dynamo naar de Final Four van de nationale beker

Draisma Dynamo verraste vriend en vijand door Orion tijdens de return in Doetinchem met 3-0 uit het bekertoernooi te slaan. De volgende stap is de halve finale tegen Abiant Lycurgus. Dynamo zal hierin alles op alles zetten om de finale van het bekertoernooi te bereiken. De Final Four van de nationale beker vindt plaats in het weekend van 20 en 21 februari in de Topsporthal in Almere. Zaterdag 20 februari speelt Draisma Dynamo om 15.00 uur de halve finale tegen Lycurgus. Bij winst op Lycurgus volgt op zondag 21 februari om 13.00 uur de finale tegen de winnaar van Landstede Volleybal tegen Peelpush. Wees erbij en moedig onze mannen aan! Onder ‘lees het hele bericht’ kun je meer lezen over het programma en hoe je kaarten kunt bestellen met korting.

Programma zaterdag 20 februari
13.00 uur Landstede Volleybal – Peelpush
15.00 uur Abiant Lycurgus – Draisma Dynamo
17.00 uur Coolen Alterno – Eurosped-TVT / Nijhuis Telecom.Sudosa-Desto
19.00 uur Springendal-Set-Up ‘65 – Flamingo’s 56

Programma zondag 21 februari
13.00 uur Heren Finale (thuis spelende ploeg is de winnaar van de ½ finale van 13.00 uur)
15.30 uur Dames Finale (thuis spelende ploeg is de winnaar van de ½ finale van 17.00 uur)

Kaarten bestellen
Je kunt kaarten bestellen met korting. Gebruik hiervoor de clubcode draisma4dynamo. De clubcode moet je invullen op de bestelsite. Met de kortingscode kosten de kaarten:

zaterdag 20 februari
t/m 12 jaar en 65+ 4,00
vanaf 12 jaar 6,50

zondag 21 februari
t/m 12 jaar en 65+ 3,00
vanaf 12 jaar 5,00

Topsporthal in Almere, Pierre de Coubertinlaan 7.

Clubkaartactie
Zaterdag 20 februari is er een clubkaartactie voor de fans van de teams die de finale gaan spelen op zondag 21 februari. Bezoekers kunnen op vertoon van hun toegangskaart van zaterdag of Nevobo ledenpas een toegangskaart voor zondag kopen aan de kassa.