Opgeruimd staat netjes

Het achterlaten van rommel in kleedkamers en op de tribunes van het Omnisport kost Dynamo 135 euro. Daarom een zeer dringende oproep aan iedereen om afval in de afvalbakken te gooien. Verlaat de kleedkamer pas als hij netjes is opgeruimd. Spreek je teamgenoten erop aan als ze rommel op de grond gooien. Of een mandarijntje pellen op de bank. En wees een kanjer door rommel van anderen op te ruimen als ze er al vandoor zijn gegaan. Hieronder valt ook de rommel van teams die voor jouw team de kleedkamer hebben gebruikt. Je weet vast wel welk team dit is. Vraag de aanvoerder erop te letten dat het niet nog een keer gebeurt. Daarnaast een dringende oproep aan trainers en coaches om dit met je team te bespreken. Steekproefsgewijs zullen trainers, coaches en commissieleden de kleedkamers controleren. Teams die de kleedkamer niet netjes achterlaten, moeten bijdragen in de extra schoonmaakkosten.