Hulp gezocht voor het Internationaal Jeugdtoernooi

Nog een maand en dan is het Omnisport en de WSV-hal weer gevuld met zo'n 600 jeugdige volleyballers uit binnen- en buitenland. Het aantal aanmeldingen voor het 23e Cofely Internationaal Jeugdtoernooi op 27, 28 en 29 december overtreft al onze verwachtingen. Maar liefst 75 teams hebben zich aangemeld. We zoeken weer heel veel vrijwilligers die willen meehelpen om er een onvergetelijk toernooi van te maken.

Het toernooi is altijd op 27, 28 en 29 december en dat valt dit jaar op zondag, maandag en dinsdag. Lijkt het je leuk en heb je een paar uurtjes tijd om een taakje voor je rekening te nemen? Dat kan op zondag 27 en/of maandag 28 en/of dinsdag 29 december de hele dag/'s morgens/'s middags/'s avonds. Er is altijd een taakje beschikbaar dat bij je interesse en beschikbare tijd past. Laat alsjeblieft uiterlijk 8 december via een mailtje aan Peter van Gent (petervan_gent@hotmail.com) en/of Janet de Jonge (janet.dejonge@gmail.com) weten dat je wilt meehelpen, dan nemen we z.s.m. contact met je op. Heb je vorig jaar geholpen bij het Jeugdtoernooi, dan ontvang je binnenkort nog een mail. Mocht dat niet zo zijn, neem dan alsjeblieft contact met ons op als je beschikbaar bent. Alle hulp is welkom!