Week van de scheidsrechter

De "Week van de Scheidsrechter!" komt er weer aan, van vrijdag 2 t/m zondag 11 oktober 2015 .

Als volleybalscheidsrechter is het goed niet op te vallen, juist dan heb je een prima wedstrijd gefloten. Dit staat haaks op hoe je als sporter een wedstrijd speelt. Een speler trekt door mooie en spectaculaire acties juist die positieve aandacht. En terecht! Dat maakt de volleybalsport zo mooi en daarvoor gaan we iedere week de hal in.
Maar geen mooie acties zonder die onopvallende, niet te verwarren met onbelangrijke, persoon op de bok. De persoon die geen aandacht wil tijdens een wedstrijd, maar het wel verdient vóór en ná de wedstrijd.
De "Week van de Scheidsrechter!" is een mooie gelegenheid om je scheidsrechters (uit- en thuiswedstrijden) een keer extra erkenning te geven. Zo'n blijk van waardering, hoe klein of groot, geeft energie voor weer een fantastisch volleybalseizoen. Maak er een mooi seizoen van, met elkaar! Join!