Geslaagd kick off weekend

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd kick off weekend. Onder aanmoediging van eigen publiek en een groot aantal enthousiaste vluchtelingen speelden Dames 1 en Heren 1 vrijdagavond allebei een oefenwedstrijd. Dames 1 speelde tegen het Duitse SCU Emlichheim en wist deze wedstrijd met 3-1 te winnen. Heren 1 speelde tegen Prins/VCV. Deze wedstrijd werd helaas met 2-3 verloren. Zaterdagochtend stonden Dames 1 en Heren 1 weer vroeg op het veld, dit keer om een clinic te geven aan de mini’s. Dit jaar werd, net als vorig jaar, het record verbroken: waren het vorig jaar nog 108 mini’s, dit jaar waren het 110 mini’s die goed hun best hebben gedaan tijdens de clinic. Na de clinic vond er in het Dynamo Café een persconferentie plaats waarin de mini’s een paar speelsters en spelers van Dames 1 en Heren 1 eens flink aan de tand konden voelen… Daarna was het de beurt aan de jeugd van Dynamo, ook zij kregen een leuke clinic van Dames 1 en Heren 1. Al met al een zeer geslaagde start van het nieuwe seizoen!