Trainingsrooster gepubliceerd

Het is weer gelukt. Het trainingsrooster voor het komende seizoen staat op de site, kijk onder Teams > Trainingsrooster. De trainingen staan ook bij je team op de teampagina. Het maken van een trainingsrooster is altijd weer een heel karwei. Het vergt weken van mailtjes sturen en bellen met commissies en trainers. En voordat je eraan kunt beginnen, wie zijn de trainers precies en op welke tijden kunnen zij training geven? Een hele uitdaging in een periode waarin half Nederland met vakantie is... Daarom, hulde aan alle vrijwilligers die deze klus weer voor elkaar hebben gekregen en dank aan iedereen die heeft meegedacht om er een sluitend rooster van te maken. Komende week gaan we weer beginnen, de mini's volgen een weekje later. De reden is dat de mini's veelal training krijgen van jeugdspelers. Zij krijgen deze week hun rooster en kunnen daarna pas worden ingedeeld op de minigroepen.