Conceptversie wedstrijdprogramma

Het concept wedstrijdprogramma van regio Oost voor seizoen 2015-2016 is vanaf nu te vinden op de competitiesite van de Nevobo. In dit conceptprogramma kan door het wedstrijdsecretariaat in ons thuisprogramma nog wijzigingen worden doorgevoerd tot op het moment dat het programma definitief zal worden gemaakt op 1 september 2015. Wil je iets wijzigen in de uitwedstrijden dan kan dit alleen in overleg met het wedstrijdsecretariaat. Let op: het wedstrijdprogramma is nog onderhevig aan wijzigingen! Elk jaar zijn er teams die het conceptprogramma volgen en vervolgens voor een dichte sporthal komen te staan. Het programma wordt pas 1 september definitief, na die datum kunnen de wedstrijden in de agenda worden gezet.