Superkids naar Superkids

Op 12 mei waren 30  jeugdleden en 7 ouders/chauffeurs te gast bij Dutchview op het Mediapark in Hilversum. Een bijzondere rondleiding door Jeroen Bosman langs studio’s, met z’n allen in een  grote regiewagen van meer dan 3 miljoen euro, een kijkje nemen in de timmerfabriek waarin alle decorstukken van televisieprogramma’s worden gemaakt  en spannende verhalen  o.a. over een geheime ondergrondse bunker. Na de lunch was het tijd voor het bijwonen van de halve finale van het RTL televisieprogramma Superkids. De publieksopwarmer Jaco bracht de sfeer erin en de show met 10 optredens van talentvolle kinderen kon beginnen. De inhoud van de show is geheim tot de uitzending op  22 mei of 29 mei waar een grote groep jeugdleden van onze vereniging in beeld zal zijn.
Het bezoek aan Hilversum was een blijk van waardering voor onze eigen Superkids: jongens en meisjes van de jeugd die het afgelopen seizoen meer deden dan alleen zelf trainen en spelen, zoals het fluiten van wedstrijden, organiseren van een deel het eindfeest of training geven aan mini’s.