Doe mee aan het Pinkstertoernooi in Sint Anthonis

Volleybalvereniging Activa in het Noord-Brabantse dorp Sint Anthonis organiseert dit jaar weer het Pinkstertoernooi. Tijdens het toernooi wordt het "Open Nederlands Kampioenschap volleybal op gras" gespeeld (een officiële titel van de Nevobo). Zaterdag 23 mei is er een ééndaags internationaal jeugdtoernooi voor jongens en meisjes in de categorie A - B en C waarbij tevens de titel Open Nederlands Jeugdkampioen te winnen valt. Op zondag 24 mei wordt gespeeld in de Eredivisie, 1e,  2e, 3e divisie en lager. Op maandag wordt het To(p)B-toernooi gehouden, 4 tegen 4, ongeoefend, midden of geoefend. Naast grasvolleybal kun je op het toernooi ook terecht voor beachvolley op eredivisieniveau (heren en dames). Meer informatie en inschrijven op http://www.pinkstertoernooi.nl.