Geslaagd eindfeest

Afgelopen zaterdag sloten we met z'n allen het seizoen 2014-2015 af met een geslaagd eindfeest. Overdag konden ruim 100 mini- en jeugdleden zich uitleven in de topsporthal met een zeer uitdagend spelparcours. De mooie klimmuur was hierbij een echte topper! Tijdens de barbecue was het gelukkig droog, het eten was heerlijk! De mini's konden zich daarna nog opwarmen tijdens de cola disco waarna het de beurt was aan de rest van de vereniging. Het 'Proud to be fout' feest met DJ Aron Post, georganiseerd door Dames 6, was weer een groot succes en een lust voor het oog. Tijdens het 'officiële gedeelte' met de uitreiking van de seizoensmedailles aan alle mini- en jeugdleden (sponsoren bedankt!) en de huldiging van alle kampioensteams werd David Bergsma (bij verstek) uitgeroepen tot 'Vrijwilliger van het jaar'. David geniet op Vlieland van zijn nieuwe tent. David van harte gefeliciteerd!