P/D wedstrijden Heren 5 en Dames 2

Heren 5 en Dames 2 gaan komende week P/D wedstrijden spelen. Heren 5 is op de tweede plek geëindigd in de promotieklasse en kan via P/D promoveren. Dames 2 is tiende geworden en kan via P/D proberen de plek in 2e divisie te handhaven. De P/D wedstrijd van Heren 5 is a.s. vrijdag 24 april om 20.00 uur in het Omnisport tegen Heren 2 van Rivo Rijssen. De return is volgende week dinsdag 28 april om 21.00 uur in Rijssen. Dames 2 speelt de P/D wedstrijd dinsdag 28 april om 20.00 uur thuis tegen DVO uit Hengelo (Gld). Dit is een belangrijke wedstrijd, Dames 2 wil uiteraard de plek in de 2e divisie handhaven. Publiek is meer dan welkom! De datum van de uitwedstrijd is nog niet bekend, de tegenstander wel: Boemerang uit Eibergen.