MA2 KAMPIOEN

Meisjes MA 2 KAMPIOEN

Meisjes MA2 zijn afgelopen zaterdag kampioen geworden in de 1ste klasse. Nadat we het vorige seizoen waren gedegradeerd kon het eigenlijk niet uitblijven dat ze in deze klasse bij de beste 3 zouden moeten kunnen eindigen. Het seizoen begon dramatisch door de eerste wedstrijd gelijk te verliezen van Zeewolde MA1.Maar gelukkig werd het gedurende seizoen beter waar dan ook nog wel eens ups en downs waren. Want tegen de echte laagvliegers bleken we het juist het lastigst te hebben. Na hele mooie wedstrijden tegen SVS en BLOK EVC liepen we nog steeds 2 pinten achter Zeewolde aan. Maar deze ploeg kon waarschijnlijk de druk niet aan want die verloren op rij een paar belangrijke punten waardoor MA2 in 1 x weer de kop positie pakten .NA tegen NVC Nijkerk alles te hebben geven bleek later op de avond dat MA2 al kampioen was geworden wat eigenlijk nog niet in was gecalculeerd. We bleven erbij dat er nog 1 punt moest worden gepakt tegen Libero uit in Dronten want dan waren we echt kampioen. Na dat de tos was verloren begonnen de meiden als een team uitstekend te volleyballen. Werkelijk alles werd uit de kast gehaald om Libero weg te spelen.Ik weet niet wat de meiden in hun bidons hadden want zo’n degelijke wedstrijd hadden we dit seizoen nog niet gezien verdedigend afwisseling echt alles zat er in. De opslagen die in de vorige wedstrijden nog wel eens belabberd waren daar was nu niets van te zien. Plezier en mekaar coachen werkt en dat zagen we zeker terug deze wedstrijd. We overdonderden Libero totaal met 25-10 de eerste set en nu konden we echt juichen MA2 KAMPIOEN van de eerste Klasse. De andere sets werden gewonnen met 25-11; 25-11 ; 25-13.Ook hebben we nog even genoten van onze Veerle die na een langdurige afwezigheid even een set heeft gespeeld en dit ging haar nog goed af. De meiden hebben allemaal een kampioens shirt gekregen en een medaille van de nevobo.

Veerle lekker nog aansterken en we zien je graag weer op de velden terug top!

Hierbij wil ik ook onze vaste inval krachten Romy Pouw en Narena Huisman bedanken dat ze bijna alle wedstrijden met de MA2 hebben meegedaan en zeker ook bij dit KAMPIOENS team horen Meiden bedankt.

De Kampioenen zijn :

Kiona Huisma Silke Koning Nicole van Daalen Floor Wielink Ryanne Bonekamp Stephanie Siesling Charlotte Sterk Michelle evertse Narena Huisman Romy Pouw

Trainers Kay Hulsebos David Bergsma

Coach David Bergsma /jeroen Tiel Groenestege