Trainingen Omnisport op woensdag 11 februari verplaatst

Op woensdagavond 11 februari speelt Heren 1 om 20.00 uur een thuiswedstrijd in het Omnisport tegen Rivo/Rijssen. In verband met deze wedstrijd zijn de trainingen van jeugd- en seniorenteams, die normaal gesproken in het Omnisport plaatsvinden, verplaatst naar andere sporthallen. De minitrainingen gaan wel gewoon door in het Omnisport. Voor trainingen in de Welgelegenhal verandert er ook niets. De verplaatste trainingen zijn:

Ingehuurde zalen

1. Schuttersweg 20 van 19.00-22.00 uur (sleutel hek ophalen en terugbrengen bij Accres, Vlijtseweg 130, onderling regelen);
2. Rederrijkershoeve 18 van 18.30-20.00 uur (openen met App);
3. Sportcentrum Matenpark, Heemradenlaan 130, nieuwe gymzaal van 18.30-20.00 uur (openen met App);
4. Morinistraat 4 van 19.00-22.00 uur (sleutel hek ophalen en terugbrengen bij Accres, Vlijtseweg 130, onderling regelen).

Gebruik gymzalen

• Netten e.d. aanwezig
  • Zelf ballen meenemen
  • Openen met app is hetzelfde als bij de Welgelegenhal. Wel in het menu keuze maken voor gymzaal (wordt pas 15 min voor inhuurtijd vrijgegeven)