Onze 2e overwinning op rij..

Vandaag speelden we onze 1e uitwedstrijd van het seizoen,onze tegenstander was Blok Mc2 uit Vaassen.Na onze goede spel en mooie overwinning van een week eerder waarin ons zelfvertrouwen groeide en eindelijk lieten zien  dat we ook kunnen winnen wisten we dat we er vanaf het begin vol in moesten gaan om ook kansen te hebben in deze wedstrijd.

Nadat er eindelijk een scheidsrechter was gevonden konden we de wedstrijd beginnen en we begonnen meteen erg goed,fel op de bal af, er werd goed geroepen en je kon zien dat de meiden er zin in hadden,de eerste set ging dan ook vrij snel naar ons met 16-25,het eerste punt was binnen!!

De tweede set,een andere opstelling,maar ook in deze set liep het in het begin erg goed,mooie rally s,de opslag ging bij bijna iedereen heel goed,en er werd ook goed opgelet voor bij het net!Gaandeweg de tweede set kwam de gemakzucht er even in en zag je,net als vorige week in de eerste set,dat als er maar 1 speelster er even niet bij is ,je zo de set kunt verliezen,de tegenstander kwam heel dichtbij en het ging op het laatst heel gelijk op.hun kwamen zelfs op een voorsprong en het zag er naar uit dat we de set gingen verliezen maar gelukkig wisten we 4 punten achter elkaar te maken zodat de stand 23-23 werd,bij 25-24 kregen we onze 1e setpunt en en die pakten we meteen,,heel knap dat we toch deze set wisten te pakken..

Nog 1 setje winnen en de wedstrijd was binnen,daarvan werden er een paar speelsters toch wel weer iets zenuwachtiger van en dat zag je dan ook aan hun spel,er werd iets slordiger gespeeld  en weinig overlegd ,teveel werd er alleen gedaan en daarmee maakten we de tegenstander sterker,we gaven een mooie voorsprong weg en lieten hun langzaam dichterbij komen,Na een time out en wissels pakten de dames het weer goed op en kwamen weer op een voorsprong die ze niet meer weg gaven..met 25-21 was het duidelijk dat de wedstrijd door ons gewonnen werd.

Nu nog voor de volle 5 punten gaan! Waar we vorige week nog een setje lieten liggen doordat we te gemakkelijk gingen denken lieten we nu zien dat we daarvan geleerd hebben,alle 6 de speelsters lieten niet merken dat ze toch wel een beetje moe werden en wilden graag ook de laatste set winnen,we kwamen weer snel op een voorsprong en bij de tegenstander was het geloof op setwinst helemaal verdwenen,Nog een paar wissels erin brengen om toch iedereen zoveel mogelijk speeltijd te geven en we speelden de wedstrijd op een mooie manier uit! Met 25-17 werd het 4-0 in sets en pakten we de volle 5 punten.

Onze tweede overwinning op rij ,een prachtige prestatie!!