A.s. zaterdag bekerwedstrijd Heren 1 tegen Orion

A.s. zaterdag 20 december staan de achtste finales van het bekertoernooi op het programma. Draisma Dynamo speelt thuis om 20.00 uur tegen Wenters Sports/Orion. Na het verlies van afgelopen weekend zal Orion extra gemotiveerd zijn om Draisma Dynamo pootje te lichten in het bekertoernooi. Heren 1 kan alle steun dus goed gebruiken maar moet zich nu eerst focussen op de Europacupwedstrijd in Turkije tegen Istanbul BBSK. Dat duel begint aanstaande woensdag 17 december om 17.00 uur plaatselijke tijd (16.00 uur in Nederland). Na de 1-3 thuisnederlaag wacht de Apeldoorners een bijna onmogelijke opgave: de Turken mogen niet meer dan één set winnen om überhaupt nog een 'golden set' uit het vuur te slepen, die dan vervolgens ook nog moet worden gewonnen. Maar niets is onmogelijk! Misschien is het woensdag mogelijk de wedstrijd rechtstreeks via Laola.tv te volgen. Houd de website en de sociale media in de gaten.