Hulp gezocht voor Internationaal Jeugdtoernooi

Nog een kleine maand en dan is het Omnisport en de WSV-hal weer gevuld met zo'n 600 jeugdige volleyballers uit binnen- en buitenland. Er komen dit jaar maar liefst 54 teams en het toernooi is volledig volgeboekt. We zoeken ook dit jaar weer heel veel vrijwilligers die willen meehelpen om er een onvergetelijk toernooi van te maken. Het toernooi is altijd op 27, 28 en 29 december en dat valt dit jaar (gelukkig) op zaterdag, zondag en maandag. Dagen waarop je je misschien makkelijker een paar uurtjes vrij kunt maken. Lijkt het je leuk en heb je een paar uurtjes tijd om een taakje voor je rekening te nemen? Dat kan op zaterdag 27 en/of zondag 28 en/of maandag 29 december de hele dag/'s morgens/'s middags/'s avonds. Er is altijd een taakje beschikbaar dat bij je interesse en beschikbare tijd past. Laat alsjeblieft uiterlijk 8 december via een mailtje aan Peter van Gent (petervan_gent@hotmail.com) en/of Janet de Jonge (janet.dejonge@gmail.com) weten dat je wilt meehelpen, dan nemen zij z.s.m. contact met je op. Heb je vorig jaar geholpen bij het Jeugdtoernooi, dan heb je vandaag waarschijnlijk al een mail hierover ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, neem dan alsjeblieft contact op met Peter of Janet als je beschikbaar bent. Alle hulp is welkom!