Woensdag 3 december: trainingen mini’s verplaatst naar Welgelegenhal

Afgelopen donderdag heeft Heren 1 in Zwitserland een geweldige prestatie geleverd door in zes sets te winnen van Biogas Volley Näfels. Hierdoor blijft Heren 1 Europees volleyballen in het CEV Cup toernooi. Afgelopen maandag werd de volgende wedstrijd bekend: woensdagavond 3 december speelt Heren 1 een thuiswedstrijd tegen het sterke Istanbul BBSK. Dat betekent dat beide teams voorafgaand aan de wedstrijd in het Omnisport moeten kunnen trainen en dat de trainingen van mini’s, jeugd en senioren worden verplaatst (voorzover ze niet in het Omnisport Heren 1 willen aanmoedigen!). De trainingen voor de mini’s zijn op woensdag 3 december verplaatst naar de Welgelegenhal. Er is een aangepast rooster. Alle teams trainen een uurNog even de wijzigingen voor de mini’s op een rij:

vrijdag 28 november

De trainingen in Omnisport vervallen in verband met het AFAS tennistoernooi.

woensdag 3 december

In verband met de Europacupwedstrijd van Heren 1 worden de trainingen gegeven in de Welgelegenhal (niet in het Omnisport), volgens een aangepast rooster:

• van 16.00 - 17.00 uur N3.3, N3.4, MT (veld 1) N3.1, N3.2, N3.5 (veld 2) N5.3, N5.4 (veld 3)
  • van 17.00 - 18.00 uur N4.1, N6.5, N6.6 (veld 1) N4.2, N4.3, N4.4 (veld 2) N5.5, N5.6 (veld 3)

vrijdag 5 december

Alle trainingen voor de mini's vervallen in verband met Sinterklaas.