Doe weer mee aan de kerstactie!

Je kunt weer een bestelling doen voor de kerstactie. Dus… neem binnenkort even de tijd om een keuze te maken uit de lekkere december specialiteiten van Bakkerij van der Wal Jolink en ondersteun de vereniging! Bestel nu een kerststol, kerststaaf of chocolade-notencake voor thuis, voor vrienden of familie of voor je bedrijf. Bestellen kan tot en met zondag 14 december. Elke bestelling, hoe klein ook, draagt bij aan het eindresultaat. De kerstactie nog even in het kort:

• Kerstactie: bestel wat lekkers van Bakkerij van der Wal Jolink en steun de vereniging!
  • Je betaalt net zoveel als in de winkel
  • Houdbaarheid minimaal twee weken gegarandeerd
  • Gezamenlijk inkopen levert 30 procent korting op
  • Op maandagavond 22 december van 19.00 uur - 21.00 uur en dinsdagavond 23 december van 19.00 uur - 21.00 uur kun je de bestelling ophalen in het Dynamo Café (bestuurskamer).

Bestellen kan tot en met zondagavond 14 december.

Hoe kun je bestellen?

Bestellen gaat heel eenvoudig via deze bestellink. De betaling gaat via een machtiging voor automatische incasso. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail.

Vragen of wensen?

Stuur een mailtje naar kerstactie@svdynamo.nl.