De ene week gaat het super,de andere week superslecht!

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen C1000 Van Andel uit Epe op het programma,tegen deze tegenstander hadden we nog niet gespeeld.

Na onze spannende wedstrijd van vorige week waarin alle speelsters enorm goed hun best deden en eigenlijk meer hadden verdiend dan de twee sets winst wisten we dat als we met net zo veel overtuiging deze wedstrijd ingingen we ook vandaag kans hadden om setjes te winnen.Helaas was Nynke er niet bij maar gelukkig  was Nina weer goed hersteld van haar blessure en kon zij wel weer meedoen.

Vanaf het moment dat de scheidsrechter floot voor het begin van de wedstrijd waren de goede voornemens om er weer alles aan te gaan doen om te winnen bij veel speelsters verdwenen,door totaal ongeinteresseerd te zijn,niet opletten,alleen maar kletsen en giechelen leek het op veel dingen maar niet op een volleybalwedstrijd!Als de bal toevallig in de buurt kwam dan wilden we nog wel een poging wagen maar als je daar moeite voor moest doen dan lieten we het helemaal afweten,Daardoor kwamen we al snel op een grote achterstand die niet meer in te halen was,met 25-12 waren we kansloos.

Het gemak waarmee de tegenstander deze set had gewonnen verbaasden ook hun,want om nu te zeggen dat de tegenstander zo goed was,absolouut niet,maar door veel fouten en vooral niet op een bal af willen gaan maakten we het de tegenstander wel heel makkelijk.

Ook in de tweede set was dat het geval,een aantal speelsters waren waarschijnlijk al met hun hoofd bij het lootjes trekken dat we na de wedstrijd zouden gaan doen,zelfs de makkelijkste ballen werden heel slecht doorgespeeld,door nog wat mooie opslagen maakten we nog wat puntjes maar ook in deze set maakten we duidelijk dat het niet genoeg is als er maar 3 van de 6 veldspeelsters hun best willen doen en de anderen het wel best vinden..25-10.

In de derde set kwam er eindelijk weer iets van strijd tevoorschijn,er werd weer  meer gelopen op een bal en er kwamen meer rally s,helaas wisten we die dan  vaak niet af te maken en maakten we het de tegenstander weer makkelijk door ballen vlak over het net te spelen terwijl hun een paar lange speelsters voorin hadden staan die dat meteen afstraften,met 25-17 werden er wel veel meer punten gescoort..

Toch nog alles op alles zetten om een setje te winnen,en de vierde set begonnen we best goed,,we kwamen zelfs op een voorsprong en konden in het begin goed meekomen,tot we achter elkaar weer veel fouten gingen maken waardoor we weer op een achterstand kwamen,we bleven nu wel redelijk bij maar konden niet meer inlopen en deze set verloren we met 25-20.

We hebben dit jaar nog 2 thuiswedstrijden waarin we kunnen laten zien dat we veel beter kunnen dan dat we vandaag hebben laten zien,maar dan moeten we het wel ALLEMAAL willen..