Gratis met je partner of kameraad naar de Europacupwedstrijd?

Een dringende oproep van Heren 1. Op woensdag 5 november a.s. spelen wij, de mannen van Draisma Dynamo, een Europacupwedstrijd in het Omnisport. Dat betekent een wedstrijd met alle ‘toeters en bellen’, dus inclusief de speciale wedstrijdvloer. Voor het leggen daarvan is het zaalteam verantwoordelijk, maar bij het opruimen van de wedstrijdvloer hebben de mannen van het zaalteam een paar sterke kerels nodig. Nou kan de club daarvoor natuurlijk extern mensen inhuren, maar waarom zouden we niet een paar Dynamoleden aanbieden tegen een leuke vergoeding deze taak op zich te nemen?

Wie zoeken we?

Het zaalteam is op zoek naar 4 mannen die bereid zijn zich een uurtje fysiek in te spannen bij het opruimen van de wedstrijdvloer. De werkzaamheden starten ca. een uur na afloop van onze wedstrijd, nadat de zaal verder geheel ontruimd is. Je kunt dus direct na de wedstrijd eerst nog rustig een drankje drinken in het Dynamo Café!

Wat bieden we?

Degene die het zaalteam helpt, bieden we 2 gratis (t.w.v. € 10) entreekaarten en 2 x 2 consumptiemunten (t.w.v. € 6). Je kunt dus gratis naar de wedstrijd, je kunt ook gratis iemand meenemen en jullie ontvangen ook nog 2 gratis drankjes!

Hoe moet je jezelf aanmelden?

Meld je aan via t.zijp@dynamovolleybal.nl. Teun neemt vervolgens contact met je op om verdere afspraken te maken. Aanmelden s.v.p. uiterlijk zondag 2 november a.s.

We rekenen op jullie!
Spelers + begeleiding Draisma Dynamo