Een wedstrijd om snel te vergeten..

Vandaag was onze tegenstander Dio uit Ugchelen,een team dat net als wij  veel speelsters hebben die dit seizoen voor het eerst in een c team spelen,qua stand staan zij maar 1 plekje boven ons en hebben ze niet veel meer punten dan wij dus als we goed ons best deden konden we vandaag punten pakken.Helaas moesten we dat zonder Nina doen die tijdens haar vakantie een zware blessure opliep zodat we haar waarschijnlijk nog wel even moeten missen.

Tot nu toe zagen we dat we iedere week steeds ietsjes beter werden,stapje voor stapje moet het toch eindelijk gaan lukken om eerst een set en daarna een wedstrijd te winnen,vandaag was onze kans!

Helaas liep het totaal anders,totaal ongeinspirieerd liepen we maar wat te doen,en lieten we totaal niet zien dat we een wedstrijd willen winnen,een paar speelsters deden nog wel hun best maar dat gaat niet lukken als de rest niet mee wil doen,de eerste set werd dan ook een afstraffing 25-9.

De 2e set begon net als de eerste,we stonden al snel weer op een grote achterstand ,tot eindelijk het besef kwam dat dat vandaag echt niet nodig was en we veel beter kunnen dan dat we tot dan toe lieten zien.Het begon iets beter te lopen en de 2e set verliep gelijk op,helaas bleef het verschil steeds op 3 a 4 punten en konden we dat verschil niet meer inhalen,met 25-21 werd deze set ten nadele van ons uitgespeeld.

Nu we hadden gemerkt dat we als we voor elke bal vechten veel punten kunnen halen zou je verwachten dat we er in de derde set alles aan zouden doen om toch de kans te grijpen om een set te winnen maar het liep net als in de 1e set,enorm veel fouten,niet gefocust op de bal,niet naar een bal toelopen,roepen dat de bal voor jou is maar op het laatste moment de armen weer intrekken,bijna alle opslagen gingen meteen uit door veel te snel en te onhandig de bal te spelen.door al onze eigen fouten maakten we het de tegenstander wel heel makkelijk 25-10.

Jammer genoeg lieten we vandaag niet zien dat we groeiende zijn,hopelijk komt volgende week het besef weer dat alle speelsters die in het veld staan hun uiterste best moeten doen om iets moois te bereiken.