Nieuw voor H12: het 1 - 4 systeem

Met een beperkte delegatie reisden we afgelopen zaterdag af naar Brummen: slechts 6 spelers, waarvan 1 speler die – eigenlijk – geblesseerd is. Nou ja – eigenlijk – hij ís geblesseerd, maar dankzij zijn enorme inzet en wilskracht, gelukkig toch van de partij!

Als trouwe lezer van deze verslagen, vermoedt je natuurlijk al, dat H12 zonder wisselspelers, uit tegen Bruvoc, het heel lastig gaat krijgen. Je hebt gelijk, we kregen het heel lastig. Na de eerste set (1-0) moest 1 van de spelers onverwachts afhaken vanwege een blessure (niet degene uit de inleiding). Daar stonden we dus met 5 man in de tweede set. We besloten om met 1 spelverdeler te werken, dus eigenlijk het 1 – 4 systeem te spelen. En dat werkte best goed, we gingen helemaal los en pakten wat we pakken konden. Winnen zat er niet in maar het lukte wel om tegenspel te bieden en een aantal punten binnen te halen. Ook was het een goede training voor het beoogde 1 – 5 systeem dat we willen gaan spelen.

Nu wil het toeval dat we over 2 weken weer dezelfde wedstrijd in Brummen zullen spelen...... We gaan het nog een keer overdoen dus. Bruvoc, here we come!!!