Oktobermaand bloembollenmaand!

De bloembollenactie in samenwerking met Baltus Bloembollen in Vaassen is in volle gang! Met deze actie hebben we al drie keer eerder een welkome aanvulling op de clubkas verdiend. De bloembollenfolders zijn inmiddels uitgedeeld aan onze mini- en jeugdleden. Zij hebben tot en met 12 oktober de tijd om zoveel mogelijk bloembollenpakketten te verkopen aan familie, buren, vrienden en kennissen. Maar liefst 40 procent van de omzet vloeit naar de vereniging! Uiterlijk 12 oktober moeten zij de formulieren weer ingeleverd hebben bij de trainer. Heb je geen mini- of jeugdlid in de buurt en wil je toch genieten van mooie bloembollen en de vereniging steunen? Bekijk de folder dan online en stuur je bestelling per mail naar bloembollen@svdynamo.nl. Je kunt voor je bestelling onderstaand formulier invullen, opslaan en verzenden. De bloembollen worden dan bij je thuis bezorgd. Na de herfstvakantie kan iedereen die bloembollen heeft verkocht zijn/haar bestellingen ophalen in het Dynamo Café (27 oktober t/m 1 november) en bezorgen. Voor 16 november moet je het geld van de bloembollen aan je trainer hebben gegeven.

BijlageGrootte
Bestelformulier BLOEMBOLLENACTIE SV DYNAMO 2014.doc61 KB