Kinderen willen sportplezier!

Kinderen willen plezier maken tijdens het sporten. Het gedrag van coaches en trainers, maar ook van ouders speelt hierin een belangrijke rol. Om ervoor te zorgen dat de mini’s en jeugd van Dynamo met plezier kunnen volleyballen, doet de vereniging mee met de pilot TV Sportplezier. Dit is een initiatief van de Nevobo. TV Sportplezier is een digitaal platform voor ouders en verenigingen dat informeert, verleidt en inspireert. Ouders krijgen ideeën aangereikt om positieve oudersupporters te worden en de vereniging leert om ouders op een positieve manier bij de vereniging te betrekken. De vereniging organiseert een ouderavond om ouders te laten zien hoe zij bij kunnen dragen aan het sportplezier van kinderen. Dit zal gebeuren door middel van filmpjes, opdrachten, discussies en nog veel meer! Het zal een interactieve avond zijn waarbij de mening van ouders belangrijk is. De ouderavond vindt plaats op donderdag 30 oktober om 19.30 uur in het Dynamo Café. Opgeven kan tot en met dinsdag 28 oktober via de websiteMeer informatie over TV Sportplezier is te vinden op www.tvsportplezier.nl.