Onze 1e punt is binnen!

Voordat ik met het verslag begin wil ik eerst een groot compliment geven aan Dave Sangers,hij floot zijn eerste wedstrijd en deed dat supergoed,heel knap als je  dat op zo n jonge leeftijd  al  durft en kan!

Vandaag speelden we onze 1e thuiswedstrijd van het seizoen,helaas kon Dominique er niet bij zijn en moesten we het zonder haar inzet doen maar met 8 speelsters begonnen we aan een wedstrijd die heel wisselvallig en vol emoties zou verlopen.

In de eerste set liepen we al vrij snel tegen een achterstand aan van 3-10 maar door de enorme wil en inzet wisten de meiden dit om te buigen naar een  11-10 voorsprong,daarna verliep die set om en om,dan wij weer een puntje voor,dan onze tegenstander Udeo die zelfs weer uitliep naar een grote voorsprong,bij een   achterstand van  21-24 lieten we zien dat  we de set niet wilden verliezen en gaven alles en die inzet resulteerde in een 26-24 setwinst..onze eerste punt van het seizoen was binnen!!Supergoed gedaan!

De tweede set begon best wel goed,in het begin ging het nog redelijk gelijk op en waren er mooie rally s  maar na veel fouten van onze kant kwamen we op een achterstand die niet meer in te halen was,met 14-25 werd het in setstanden gelijk 1-1.

In de derde set ging veel mis,niet geconcentreerd op de bal letten,net een stapje te laat,denken dat de ander het wel oplost,te snel de bal maar naar de overkant willen spelen,de tegenstander kon de bal makkelijk naar onze kant spelen want wij wisten er toch niet veel goeds mee te doen,zonder dat de tegenstander er veel moeite voor hoefde te doen wonnen zij de set met 7-11.

De 4e set was de wil er wel weer en zag je ook dat als je  goed samenspeelt er ook mooie punten uit kunnen voortkomen maar helaas was dat niet genoeg om de set te winnen,hoewel we toch van een grote achterstand weer aardig terug aan het komen waren.

Verloren, maar het ging al stukken beter dan vorige week ,onze eerste punt is binnen en dat geeft weer wat vertrouwen voor de komende wedstrijd!!