Ook jeugdscheidsrechter worden en je zakgeld aanvullen?

Jongens en meisjes die het wel wat lijkt om een wedstrijd te fluiten kunnen dat op 6 september oefenen tijdens het onderlinge jeugdtoernooi in het Omnisport. Als je het leuk vindt, is misschien het Jeugd Arbitrage Corps iets voor jou! In het Jeugd Arbitrage Corps zitten jongens en meisjes (10-18 jaar) die het leuk vinden om veel te fluiten (ongeveer 2 wedstrijden per maand) en beter te worden door deel te nemen aan workshops (soort les, paar keer per seizoen). Wat mag je van de vereniging verwachten? Persoonlijke begeleiding, een mooi scheidsrechtersshirt, een fluitje, rode en gele kaart, scheidsrechterboekje én een bedrag voor elke wedstrijd die je fluit (vanaf € 5 per wedstrijd, afhankelijk van je leeftijd). Kijk maar eens welke jongens en meisjes nu in het Jeugd Arbitrage Corps zitten en welk shirt ze binnenkort ontvangen.